Bevidst involvering af interessenter giver gevinst

Artikel Billede

Vi tror på, at en bevidst og målrettet involvering af organisationens interne og eksterne interessenter betaler sig. Faktisk er det ikke kun noget, vi tror, men noget vi ved fra mange års erfaring med involverende udviklingsforløb sammen med vores kunder.

Al forretningsudvikling tager afsæt i den værdi, virksomheden vil skabe for sine kunder. Og de bedste til at svare på hvilken værdi, der er vigtig, er – kunderne. Specielt hvis de ikke blot spørges, men også involveres aktivt i "co-creation" forløb, hvor kreativitet og nytækning får plads. Nøglen til at omsætte ideerne til ny forretning er organisationens kompetencer. Der findes en masse skjult viden, som det gælder om at aktivere, anvende og udbygge i et projektforløb.

Det gøres bedst ved involvering af ledere og medarbejdere. Det giver både bedre løsninger og løfter organisationens kompetenceniveau. I tilgift opnås en langt større forankring af de resultater, projektet når frem til. Det er nu engang lettere at tage ejerskab til noget, man selv har haft en finger med i at skabe.